tankekraft, största kraften ever

då är jag i detta läget igen, då jag varken tänker framåt eller bakåt.
snarare inte tänker alls.
sitter för mig själv och tänker, tänker på att jag inte tänker. låter underligt, i know.

funderar på alla måsten, alla listor jag gör. listor med krav. hårda krav. stänga krav.
jag vet att jag aldrig någonsin skulle kunna leva upp till dessa krav.
när jag inte lyckas med mina krav blir jag besviken.
jag vet, jag vet. jag är en bitch mot mig själv.
detaljer, onödiga detaljer
att vara en bitch är ganska fräckt/läckert/ljuvligt men inget jag skulle rekomendera.
att vara awesome, det är toppen däremot, de ni.
gå och skaffa dej lite awesome-het
♥celebrating randomness♥

Kommentarer
Postat av: Niijar

Haha visst ? Det är sjukt att det blir så. Vem orkar plugga hela sitt liv , man måste väl också kunna ha fritid :/



2011-12-14 @ 21:51:41
URL: http://niijar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0