lite utav en såndär samlare

jag är lite utav en samlare, finner jag något följer det ofta med mig hem. sedan vill jag ha fler, likadana, eller nej föresten. inte likadana, men nästan. liknande, mycket bättre ord.

jag samlar på allt möjligt, låter antagligen super crazy. men so what? lite kul att kanske ha någon gång i framtiden, kolla på, läsa lite i osv.
vill faktiskt dela av mej till er, ge er min största samling. självklart fylls den på hela tiden.
idag (eller imorgon, eller kanske om en månad) fyller min samling 1 år!
så nu ska ni få äran att läsa/kopiera/sno/kolla på min kära heliga samling.
lite av min favorit samling, nämligen texter. yes, du läste rätt. jag samlar på texter.

dåså, bara att njuta och läsa. btw, detta är bara 1/3 del av hela text samlingen, resten får ni längta lite smått efter.


My heart is in pain but I'm smiling for you

 

Det är svårt att finna lycka inom sig, men omöjligt att finna den någon annan stans

 

Hjärtat får aldrig rynkor

 

when I close my eyes, it's you I see

 

As times goes, we create memories

 

Everything I see reminds me of you

 

Lyckan kommer till den som skrattar

 

Rynkorna visar var leendet suttit

 

someday, as I look at the sun, I think of you

 

allt du behöver är kärlek.

kärlek är allt du behöver.

 

det som kommer från hjärtat, går till hjärta

 

om du vill att dina drömmar ska gå i uppfyllelse får du inte sova för länge

 

The worst feeling is when someone makes you feel special, then suddenly leaves you hanging, and you have to act like you don't care at all.

 

God gave us everything in pairs-two hands, two eyes, two ears…But why only one heart? Because he gave another to someone else for us to go find.

 

Love is my weapon '

 

If i should tumble, if i should fall, would any one hear me screaming behind these castle walls?

 

One day your life will flash before your eyes, make sure it's worth watching.

 

Why do we close our eyes when we cry? when we dream? or when we kiss?
because we know that the most beautiful things in life are not seen, but felt by heart.

 

i'm great in bed. i can sleep for days.

 

You're never really living
until you found something to die for.

 

Att förlåta någon är som att ge den tillstånd att såra dig igen.

The shit you hear about me might be true,
But then again it could be as fake as the bitch who told you.

 

People change, things go wrong, just remember life goes on.

 

Nobody dies a virgin, life fuck us all.

 

Someday you will be mine.

 

Life's a bitch, And so am I

 

You take my heart away

 

Love each other instead of fighting against each other

 

Till sista andetaget sa vi.

 

 

Everything will be okey in the end…and if it's not okey it's not the end

 

Give yourself prudence

 

i'm myself and I love it

 

I know you want to be in my shoes

 

boys are players, that's a fact. don't be sad just play them back.

 

Regler är till för att brytas.

 

A kiss is just a kiss till you find the one you love.
A hug is just a hug till you find the one you're always thinking of.
A dream is just a dream till it comes true.
Love was just a word till I heard it from you.

 

Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it

 

kryp inte tillbaka sen, för jag vill inte ha dig.
aldrig igen.

 

 

 

vad tycks?  gillar faktiskt den själv, brukar alltid hämta så mycket inspiration därifrån.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0