idol

ursäkta mig, alla idol-fans, idol-beroende, idol-tittare osv.

jag tycker att det är så överskattat, riktigt tråkigt.  grymt dåligt.
för jag har själv varit den lilla geeken som satt fast klistrad framför teven på fredags kvällarna, men det var dock kanske 4 år sedan.
nu är det drygt, det händer ju inte ett skit. allt är samma hela tiden.
någon pumpar ut lite ljud ur munnen, som sedan låter bra, och sedan får ljud-pumparen stå på en scen framför massvis med folk och pumpa ut mera ljud. och ljudet ska matcha musiken.
samma sak händer varje år, inget nytt. lixom hur tråkigt är inte det?
och föresten, jag tycker att det är fruktansvärt att folk ska bedöma hur man sjunger   (!?!)
vissa sjunger ju "bra" , och?
vi kanske ska starta ett nytt Idol-liknande program i sverige, då juryn bedömmer din röst när du snackar.
det är ju riktigt synd om stackarna som blir klassade som tondöva, för att några proffs inte tycker att deras röst låter bra.
tror inte att det är så kul för desa personer som är tondöva, dom blir nog snarare sårade. exakt. sårade.
trakisgt. horrible.
suck..
men sån är saken,
vill man få sin röst bedömd, sök till Idol. bli bara inte sur/ledsen/besviken/arg/irriterad efteråt, du valde själv att gå med i leken, då får du faktiskt leken tåla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0